Skip links

CyberArk Privileged Access Manager

Soluția de tip PAM pentru reducerea riscurilor și maximizarea productivității

CyberArk Privileged Access Manager este o soluție completă care permite organizațiilor să securizeze, să gestioneze, să controleze și să monitorizeze toate activitățile asociate identităților privilegiate.

ics detect

Prezentare generală a soluției

CyberArk PAM asigură următoarele funcționalități:

  • Gestionarea credențialor privilegiate: identificați și securizați credențialele privilegiate utilizate de identități umane și non-umane.
  • Izolarea și monitorizarea sesiunilor de acces: mențineți conformitatea prin înregistrarea evenimentelor-cheie și prin sesiuni remote sigure și izolate și înregistrați toate activitățile din timpul sesiunilor.
  • Detecția și răspunsul la amenințări: identificați și securizați automat conturile și credențialele privilegiate neadministrate, detectați și remediați problemele.
  • Gestionarea dispozitivelor nomade prin schimbarea periodică a credențialelor.
  • Securizarea accesului de la distanță: activați accesul securizat al angajaților în regim remote și al furnizorilor externi la Privileged Access Manager, indiferent de locație, fără VPN, fără agent, fără parolă.
  • Multi-Factor Authentication (MFA) și Single sign-on (SSO): validați utilizatorii privilegiați cu o autentificare multifactor adaptabilă în funcție de context și securizați accesul la resurse cu SSO.

Funcționalități principale

CyberArk Privileged Access Manager funcționează pe baza următoarelor mecanisme:

Gestionarea credențialelor privilegiate

Gestionarea centralizată permite administratorilor să stabilească politici unitare pentru complexitatea parolelor, frecvența de rotație și accesul la resurse. Rotația automată a parolelor contribuie la consolidarea securității, eliminând în același timp procesele manuale pentru echipele IT.

Izolarea și monitorizarea sesiunilor

Utilizatorii finali nu se conectează niciodată în mod direct la sistemele vizate, reducând-se astfel riscul de infecție cu malware. Înregistrările sesiunilor sunt stocate în siguranță, la nivel central, pentru a facilita securitatea, auditul și conformitatea.

Detecție și reacție la amenințări

Soluția permite detectarea comportamentelor anormale și a indicatorilor de compromitere și include capacități de remediere bazate pe politici.

Gestionarea dispozitivelor nomade

Soluția permite aplicarea politicilor de securitate și schimbarea prin rotație a credențialelor pentru dispozitivele terminale care nu sunt întotdeauna conectate la rețeaua organizației.

Accesul de la distanță

Soluția integrată Vendor Privileged Access Manager permite gestionarea relației cu furnizorii prin autentificare biometrică cu factori multipli, permite furnizarea de credențiale pentru terți și posibilitatea de a înregistra, monitoriza și remedia activitățile acestora.

Multi-Factor Authentication (MFA) și Single sign-on (SSO) adaptabile

Soluția integrată Workforce Identity permite acces securizat printr-un singur click la toate resursele de care au nevoie angajații, inclusiv validarea identităților cu ajutorul inteligenței artificiale, extinderea MFA la dispozitivele terminale, utilizarea motorului de analiză cu inteligență artificială pentru a monitoriza contextul cererilor de acces și a genera informații utile.

Arhitectură și implementare

Arhitectura soluției CyberArk PAM este formată din două elemente majore, care comunică folosind protocolul securizat al CyberArk:

Motorul de stocare (Storage Engine) stochează și securizează datele stocate și asigură accesul autentificat și controlat,

Interfața (interfețe Windows, web și SDK-uri) comunică cu motorul de stocare și oferă în același timp acces utilizatorilor și aplicațiilor.

CyberArk Privileged Access Manager poate fi implementat sub formă de:

Software as a Service (SaaS)

PAM-as-a-Service în conformitate cu standardele SOC 2 Type 2, un Service Level Agreement (SLA) de 99.95% și asistență operațională avansată. Asigură actualizări automate și un TCO redus.

Hosting privat

Vă permite să protejați, monitorizați și controlați accesul privilegiat, cu implementare on-site, în centrul dvs. de date, în cloud privat sau public, pentru a respecta conformitatea cu reglementările sau nevoile organizației.

Ce beneficii aduce soluția CyberArk

CyberArk Privileged Access Manager vă permite să:

Țineți la distanță cu ușurință utilizatorii neautorizați

Detectați și opriți amenințările în timp real

Implementați cu ușurință PAM as-a-Service

sau să implementați soluția în propriul mediu IT

Permiteți autentificarea în siguranță

a utilizatorilor cu fără acces prin VPN

Protejați identitățile privilegiate

umane și non-umane, împotriva atacurilor

Satisfaceți cerințele de audit și conformitate

prin aplicarea politicilor interne, gestionarea accesului și menținerea unui audit centralizat complet.

Servicii oferite de Safetech Innovations

Safetech Innovations pune un accent deosebit pe managementul conturilor privilegiate și oferă servicii complete pentru instalarea, configurarea și utilizarea eficientă a soluției CyberArk Privileged Access Manager sau a altor soluții de tip PAM.
CyberArk Privileged Access Manager poate fi implementată în mod independent sau integrată în arhitecturi complexe de securitate. Serviciile noastre de integrare de sisteme de securitate IT cuprind:

Analiza cerințelor și proiectarea sistemului

Analiza cerințelor și proiectarea sistemului

Analiza obiectivelor, cerințelor și constrângerilor proiectului, identificarea riscurilor, proiectarea arhitecturii integrate, dezvoltarea unui plan de proiect detaliat pentru integrarea diferitelor componente și subsisteme

Implementare

Implementare

Livrarea și instalarea produselor, configurarea, testarea, implementarea și optimizarea sistemului integrat, verificarea că toate componentele funcționează împreună conform planurilor, instruirea administratorilor de sistem cu privire la modul de utilizare a soluției

Asistență tehnică și service

Asistență tehnică și service

Furnizarea de servicii de asistență tehnică și service pentru asigurarea funcționării continue a sistemului în mod optim, îndeplinind nevoile organizației

Cu 12 ani de activitate, peste 600 de proiecte finalizate și o echipă cu peste 30 de experți, Safetech Innovations este una dintre cele mai experimentate companii de securitate cibernetică din România. Alegerea serviciilor de integrare de sisteme ale Safetech vă asigură reducerea riscurilor de implementare, customizare, scalabilitate și flexibilitate, suport post-implementare.

Gestionăm complet securitatea cibernetică a clienților, de la analiza amenințărilor/vulnerabilităților existente sau potențiale și evaluarea riscurilor și a impactului de business, la implementarea soluțiilor necesare în vederea realizării unui nivel optim de securitate.

Pe termen lung, asigurăm monitorizarea continuă a evenimentelor și răspuns la incidentele de securitate cibernetică.

Contactează-ne